سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ؛

بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی وظایف سنگینی بر عهده دارد و افراد از بدو تولد تا سالمندی از خدمات این سازمان می‌توانند بهره‌مند شوند.

وی گفت : بهزیستی متولی اصلی رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و در این راستا با تشکیل مراکز اورژانس اجتماعی و خط تلفن ۱۲۳ آسیب‌های اجتماعی رصد می‌شود.

رضوان مدنی افزود : اشتغال و مسکن دو مشکل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان است که در زمینه رفع مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان کمک تخصیص پیدا کرده که به زودی به حساب این افراد واریز خواهد شد.

وی افزود : همچنین در شهرستان اسلام آبادغرب پروژه ۱۱۸ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی وجود دارد که تاکنون ۶۴ واحد از آن تکمیل و به مددجویان واگذار شده و ۵۴ واحد نیمه کاره باقی مانده که بهزیستی به دلیل عدم سهم آورده مددجویان ۳۰۰ میلیون تومان بدهکار است که قرار است از طرف سازمان بهزیستی و کمک خیرین ۱۶۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات مسکن مددجویان تخصیص یابد و مابقی نیز در حال رایزنی با استاندار و دیگر مسئولان برای رفع مشکل هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

افراد از بدو تولد تا سالمندی از خدمات این سازمان می‌توانند بهره‌مند شوند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.