سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی؛

توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی در سال رونق تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سه برنامه اصلی ما امسال کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در برنامه زنده تلویزیونی صبح خراسانی گفت: سه برنامه اصلی ما امسال کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی در سال رونق تولید بوده و از تمام ظرفیت‌ها مانند کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات برای صنعتگران استفاده می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از صنعتگران عرصه تولید به عنوان عابدین نام بردند، ادامه داد: دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت‌ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم تا جهادگران این عرصه بدون دغدغه به سمت تولید بیایند و زمین را برای آن‌ها آماده سازی می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که در ۴۰ شهرک واگذاری زمین انجام می‌شود و بقیه در حال آماده سازی برای سرمایه گذاران است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست هم اکنون هشت تصفیه خانه با ظرفیت ۱۴ هزار متر مکعب تصفیه فاضلاب در شبانه روز انجام می‌شود، افزود: مباحث استحصال آب صنعتی و استفاده مجدد آن صورت گرفته و سه تصفیه خانه دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ۲۵ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش فضای سبز هست که نشان می‌دهد ما دغدغه بسیار زیادی به مسائل زیست محیطی داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: امسال تکلیفی که آقای استاندار به ما دادند بحث شناسایی واحد‌های راکد و نیمه راکد بوده که ما از صنعتگران دعوت کردیم با مشاورین و نخبگان صنعتی، دانشگاهی و تشکل‌ها جلسه گذاشتیم که بر اساس برنامه‌های مقام عالی استان و در سطح استان بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم و به ظرفیت کامل برسانیم.

مهدی زاده مقدم افزود: خوشبختانه در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کار‌های مهمی انجام شده و تأمین زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاران و در اختیار قرار دادن حقوق انتفاع برای واحد‌های تولیدی انجام شده است.

وی ادامه داد: الحمدالله یک همدلی بسیار خوبی در استان با حضور استاندار، دستگاه قضایی، نمایندگان مردم و همه ارکانی که در فرآیند کمک به واحد‌های تولیدی هستند، ایجاد شده تا درسال رونق تولید، حوزه صنعت به سمت رشد و رونق اقتصادی بیشتر حرکت کند.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

۲۵ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش فضای سبز است

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.