سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در راستای افزایش مهارت اساتید،کارکنان و دانشجویان؛

اولین دوره مربیگری درجه ۳ در زنجان برگزار می‌ شود

در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان اولین دوره مربیگری درجه ۳ در سمای زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای راه‌اندازی آکادمی ورزش سما در رشته‌های مختلف ورزشی و تربیت متخصصین برای این آکادمی در راستای افزایش مهارت اساتید، کارکنان و دانشجویان. اولین دوره مربیگری درجه ۳ در سمای زنجان برگزار خواهد شد.

قنبری افزود: با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پیشبرد اهداف سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه مهارت اولین دوره کلاس‌های تئوری مربیگری درجه ۳ با استقبال و ثبت نام بیش از ۴۰ نفر مواجه شد و از ۱۵ تیر ماه این کلاس‌ها به مدت ۱۰ روز برگزار و به قبول شدگان در آزمون پایانی مدرک معتبر مربی گری ارائه خواهد شد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی در امور سما زنجان گفت: گروه تربیت بدنی سمای زنجان با برگزاری کلاس‌های مربیگری و کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی سعی بر این داشته است تا دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی علاوه بر مدرک تحصیلی دارای مدارک معتبر مهارتی دیگری نیز شوند.

قنبری در ادامه افزود: تا کنون دوره‌های آموزشی ارزیابی و طراحی رژیم غذایی، حرکات اصلاحی پیشرفته، یادگیری از طریق بازی، کارگاه عملی کوهنوردی، کارگاه شیوه‌های کاهش وزن اصولی و غیر اصولی برگزار شده و به زودی کارگاه روش‌های ارزیابی ترکیب بدن و کارگاه تعیین و ارزیابی بیشینه برای اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

سرپرست آموزش‌های عمومی و مهارتی سما زنجان در پایان خبر داد: با جلسات و رایزنی‌ها انجام شده با معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان مقدمات لازم برای راه اندازی اولین کلینیک حرکات اصلاحی در سمای زنجان مهیا شده است.
 
انتهای پیام/ن
 
 

راه‌اندازی آکادمی ورزش سما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین محمدی
۰۰:۴۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام حسین محمدی هستم از شهرستان طارم میخوام تو گلاس مربیگری فوتبال یا فوتسال شرگت کنم