سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات در دلیجان

کارشناس زکات کمیته امداد استان مرکزی ۱۴ درصدی پرداخت زکات در دلیجان را پیش بینی کرد.

عسکری کارشناس زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در حاشیه جلسه شورای زکات شهرستان دلیجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در سال ۹۷ زکات جمع آوری شده در شهرستان دلیجان را ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام وپیش بینی کرد امسال بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال زکات دراین شهرستان جمع آوری شود.

عسگری افزود: در سال ۹۷ مردم استان مرکزی ۱۱ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که تشکر می‌کنیم و پیش بینی ما امسال در سال ۹۸ میزان ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هست.

وی با بیان اینکه زکات هر منطقه و روستا مختص همان منطقه و روستایی است که زکات جمع‌آوری می‌شود برای همانجا هزینه می‌شود از مردم و کشاورزان خواست با دبیرخانه شورای زکات شهرستان همکاری کنند.

کارشناس زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: روسای شورای زکات شهرستان‌ها و دبیران شورای زکات شهرستان‌ها آماده و در خدمت مردم و کشاورزان برای دریافت زکات چه زکات واجب و چه زکات مستحب هستند.

روش‌های جدیدی را برای تبلیغات خود در استان مرکزی داریم انجام می‌دهیم اولین کاری که داریم انجام می‌دهیم تبلیغ چهره به چهره است که بهترین نوع ارتباطات است و گروهی را تشکیل دادیم به محضر کشاورزان عزیز می‌رسیم.

انتهای پیام / ج

کارشناس زکات کمیته امداد استان مرکزی ۱۴ درصدی پرداخت زکات در دلیجان را پیش بینی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.