سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید استاندار تهران بر تلاش همه جانبه نهادهای مختلف جهت حل معضلات اجتماعی

استاندار تهران بر تلاش هرچه بیشتر دستگاه‌های مختلف در زمینه کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان که امروز (چهارشنبه یازدهم تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی از دستگاه‌های متولی سفر نظیر راهداری‌ و پلیس راهور انتظار داریم تا مثل همیشه به وظایف خود عمل کنند تا شاهد تلفات کمتری باشیم.

وی افزود: در بدو ادغام جلسات اعلام کردیم که این طرح کارشناسی شده نیست، به همین منظور آیین نامه‌ای را به استانداران در سراسر کشور ارسال کردیم تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف این آیین نامه، نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند تا با یکدیگر هم اندیشی کنیم.

استاندار تهران گفت: یکی از نقاط ضعف این آیین نامه این است که استاندار و روسای تمامی دستگاه‌ها در جلسه حضور دارند، اما مصوبات این جلسه باید به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان برسد.

محسنی بندپی با بیان این که کارگروه اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند که در مسائل اجتماعی ۲۰ سال دچار غفلت شده‌ایم، باید تمام توان خود را به رفع مشکلات اجتماعی معطوف کنیم.

وی افزود: در آیین نامه ادغام جلسات کمترین اختیار را به فرمانداران داده‌اند و به عنوان یکی از مصوبات نخستین جلسه اجتماعی تشکیل جلسه متناظر شهرستانی به ریاست فرماندار را اعلام می‌کنم.

استاندار تهران تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی این کارگروه می‌توان اقدامات مناسبی را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تهران انجام داد.

محسنی بندپی گفت: برخی از استانداران از حضور در جلسات متعدد گلایه داشتند و آیین نامه ادغام جلسات را غیرمفید ارزیابی کردند، البته این آیین نامه نقاط مثبت فراوان هم دارد و به مرور کارگروه ها وضعیت مطلوبی پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.