سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال روستایی با اجرای طرح گاوداری درقهاوند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی ،اشتغال روستایی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح گاوداری ۶ هزار راسی در قهاوند و پرورش ۲ هزار راس بز مورسیا در فامنین خبر داد و گفت: این طرح‌ها اشتغال در روستاها را رونق می دهد.

وی افزود: در پیگیری برنامه‌های اشتغال زایی و رونق تولید در همدان، جلسه‌ای با حضور استاندار همدان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، عضو شورای شهر قهاوند و رئیس بنیاد مستضعفان تشکیل شد.

حاجی بابایی بیان کرد: ایجاد گاو داری ۶ هزار راسی در قهاوند که از سال گذشته پیگیری آن شروع شده بود و ایجاد زمینه پرورش ۲ هزار راس بز مورسیا در شهرستان فامنین دستاورد این جلسه بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت‌های استاندار سابق همدان در اجرای این طرح گفت: تمام زیر ساخت‌های ایجاد گاو داری ۶ هزار راسی در قهاوند در زمینی با وسعت ۳۰ هکتار که مجهز به چاه آب است مهیا شده است.

حاجی بابایی افزود: این طرح  تولیدی واقتصادی که تحول عظیمی در رشد وتوسعه منطقه ایجاد می‌کند اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان دارد که ۶۰ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات استانی است و  و بنیاد مستضعفان هم ۶۰ میلیارد تومان از این سرمایه گذاری را تامین می کند .

وی گفت: طرح پرورش بز مورسیا در شهرستان فامنین هم مصوب و مقرر شد این بز‌ها به صورت تک راسی یا دو و سه تا ۲۰ راسی متناسب با شرایط دامداران متقاضی پرورش یابد  و با پرداخت قسمتی از هزینه خریداری و قسمتی به صورت پرداخت وام ، دامداران متقاضی حمایت شوند.

انتهای پیام/ج

اشتغال روستایی با اجرای پروژه گاوداری درقهاوند رونق می گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.