سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳ هزار مددجو به اردوی‌های زیارتی و آموزشی

قائم مقام کمیته امداد استان فارس از اعزام ۳ هزار ۱۸۸ نفر از مددجویان این استان به اردو‌های زیارتی و آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بهروز مهربانیان قائم مقام کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: این اردو‌ها به منظور تقویت مباحث دینی، مذهبی و ارتقای سطح فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های کمیته امداد را ارتقاء سطح باور‌های دینی، اعتقادی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد دانست و گفت: مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را نداشتند، در طول سال شناسایی و با یاری خیران و در قالب شوق زیارت امکان سفر آن‌ها به مشهد مقدس فراهم می‌شود.

مهربانیان اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های فرهنگی این نهاد می‌توان به اعزام مددجویان به شهر مقدس قم، جهت زیارت حرم حضرت معصومه (س) اعزام به عتبات عالیات و زیارت حرم حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

قائم مقام کمیته امداد فارس  با بیان اینکه در ۳ ماهه ابتدایی امسال ۳ هزار و ۱۸۸ مددجو به اردو‌های زیارتی-آموزشی اعزام شدند، یادآور شد: از این تعداد، ۷۶۳ نفر به مشهد مقدس، که ۴۴۳ نفر از آنان در قالب شوق زیارت بودند؛ ۲۰۰ نفر به شهر مقدس قم، ۲۲ نفر به عتبات عالیات، ۱۸۱ نفر به حرم حضرت امام خمینی (ره) و ۲ هزار و ۲۲ نفر نیز به اردو‌های آموزشی درون استانی اعزام شدند.
انتهای پیام/م

اعزام ۳ هزار نفر از نیازمندان فارس به اردو‌های زیارتی و آموزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.