سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفاظت از منابع آب استان برای ما حیاتی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت:شناخت وضعیت موجود و برنامه ریزی مدون برای حفاظت از منابع آب که بسیار حیاتی است، از اهداف ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهردادسالاری در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی که بعداز ظهر امروز در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه موضوع کم آبی حیاتی است گفت:در این خصوص مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در مدیریت منابع آب تلاش کنند و مردم نیز همکاری لازم داشته باشند.

سالاری بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری در حوزه کشاورزی را لازم دانست و گفت:بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری، کشت‌های جایگزین و مقابله با بهره برداری غیر قانونی از آب از راهکار‌های جدی برای مقابله با کم آبی در استان است.

وی تحقق مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی را وفاق و فهم مشترک دستگاه‌های ذی ربط دانست و افزود:باید تلاش شود با وفاق و همفکری میان بخش‌های مختلف با مشکلات مقابله شود.

وی گفت:شرکت آب منطقه‌ای استان برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های عضو کارگروه را دریافت کند تا با تلفیق آن‌ها به یک خروجی مناسب دست پیدا کنیم.

معاون استاندار افزود:برنامه‌های دستگاه‌های عضو کارگروه باید در زمینه حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی برنامه تلفیقی داشته باشند و به صورت یک طرح کامل و جامع ارائه شود.

سالاری اظهار داشت:امید است با اقداماتی که صورت می‌گیرد برای تامین آب پایدار در استان دغدغه نداشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

بهره گیری از روش‌های نوین آبیاری در حوزه کشاورزی  لازم است 

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.