سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳ هزار بسته حمایتی در بین سیل زدگان خوزستان

مسئول گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خوزستان گفت: ۲۱ هزار قلم کالا در قالب ۳ هزار بسته حمایتی در بین سیل زدگان استان تاکنون توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی جمالپور،  مسئول گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خوزستان گفت: ۲۱ هزار قلم کالا در قالب۳ هزار بسته حمایتی در بین سیل زدگان استان تاکنون توزیع گردید.

وی افزود:برنامه ریزی این نهاد برای توزیع ۱۰ هزار بسته انجام و با تلاش شبانه روزی گروه‌های جهادی این بسته‌ها در سطح مناطق سیل زده همچنان در حال توزیع هستند که در مرحله اول توزیع، این بسته‌ها شامل اقلام یخچال، فروش، اجاق گاز، سرویس ملامین، سرویس قابلمه، ۲ تخته پتو بودند که در روستا‌های سیل زده شوش، حمیدیه، باوی، کارون، سوسنگرد و شوشتر توزیع شدند.

جمالپور تصریح کرد: اقلام به مرور همزمان با روند معرفی از سوی استانداری و صحت سنجی‌ها در حال انجام است و شادگان و شوش تنها شهرستان‌های باقی مانده در توزیع مرحله اول بسته‌های حمایتی هستند که بعد از تکمیل معرفی نامه افراد، کار توزیع در این مناطق نیز آغاز می‌شود.

مسئول گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خوزستان ادامه داد: مرحله دوم توزیع کالا‌ها شامل افراد جامانده هستند، و در شهرستان شوشتر یکهزار بسته توزیع شده که نزدیک به ۵۰۰ خانوار دیگر باقی مانده اند.

حمایت از مردم سیل زده در شهرستان های خوزستان

این مقام مسئول گفت: در سوسنگرد ۹۳۰ نفر این بسته‌ها را دریافت کرده اند که در مرحله دوم تعداد ۴۰۰ تا ۵۰۰ خانوار در این منطقه اقلام خود را دریافت خواهند کرد و در شهرستان‌های حمیدیه، کارون و باوی به ترتیب ۴۷۰، ۱۵۳ و ۲۴۲ بسته بین خانواده‌هایی که در جریان سیل لوازم زندگی آن‌ها آسیب دیده، توزیع شده است.

وی افزود: تعدادی از این بسته‌ها ویژه سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد است و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خوزستان جهیزیه زوج‌هایی که در مناطق سیل زده هستند را در قالب بسته‌های یادشده تأمین کرده است.

جمالپور در پایان اظهار داشت: توزیع بسته‌های حمایتی ویژه روستاییان بخش مرکزی شهرستان اهواز در منطقه بامدژ آغاز گردید.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: سیلاب ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.