سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هجوم حامیان مردم فلسطین به کارخانه اسلحه‌سازی رژیم صهیونیستی در انگلیس

گروه‌ها و فعالان حامی مردم فلسطین با هجوم به کارخانه‌ اسلحه‌سازی رژیم صهیونیستی در انگلیس، پرچم فلسطین را بر بالای ساختمان آن نصب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تی‌آر‌تی، گروه‌های هوادار مردم فلسطین در انگلیس با هجوم به یک کارخانه اسلحه‌سازی رژیم صهیونیستی در شمال شهر اولدهام، پرچم فلسطین را بر بالای ساختمان آن به اهتزار درآوردند.

به نوشته تی‌آرتی، کارخانه اسلحه‌سازی «اِلبیت» اسرائیل به خاطر ساخت پهپاد، سلاح‌های سبک و سیستم‌های اطلاعاتی برای مشتری‌های مختلف از جمله رژیم صهیونیستی مشهور است. آنچه تاکنون پنهان مانده این است که این کارخانه نمایندگی‌های فعال دیگری نیز در انگلیس دارد.

گروه‌‎های حامی مردم فلسطین روز دوشنبه با حمله به نمایندگی البیت در شهر اولدهام در حومه شهر منچستر، پرچم فلسطین را بر بالای ساختمان آن نصب و همچنین تابلونوشته‌هایی در گرامیداشت پنجمین سالگرد جنگ ۲۰۱۴ غزه از دیوار‌های آن آویزان کردند.

در حمله ۲۰۱۴ رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۲۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله به صورت گسترده از پهپاد‌های ساخت البیت علیه مردم فلسطین استفاده کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.