زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهرهای بزرگ دنیا یک حلقه مرکزی دارند که از ورود خودروهای بزرگ جلوگیری میکنند، اظهار کرد: در برخی از شهرها یک حلقه سوم ترافیکی هم وجود دارد، تا وضعیت ترافیکی بهتر کنترل شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تهران هم نیازمند حلقه سوم ترافیکی است یا خیر؟، افزود: به گفته برخی کارشناسان تهران به حلقه سوم ترافیکی نیاز دارد و برخی هم معتقدند همین دو حلقه کافی است، اما باید خودروهای خارج این دو حلقه را ساماندهی کنیم.
بیشتر بخوانید: هدف شهرداری از اجرای طرح ترافیک جدید مالی نیست/ تهران راهی جز کاهش خودروهای شخصی ندارد
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح ترافیک جدید توسط شورای ترافیک تصویب شده و شورای شهر فقط وظیفه نرخ گذاری دارد، تصریح کرد: برداشت شخصی من این است که پس از اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک شهر تهران روانتر شد، البته این نظر شخصی است که هنوز ارزیابی فنی نشده است.
نژادبهرام با بیان اینکه حداکثر عمر استفاده از خودرو در بیشتر کشورها ۱۰ سال است، گفت: حمل و نقل عمومی باید جایگزین خودروهای شخصی شود.
انتهای پیام/
بالا ببرید. ماشین های فرسوده را از رده خارج کنید .
ظاهرا عوارض و جریمههای حلقه اول و دوم زیر زبان مسئولین
مزه کرده که به فکر حلقه های بعدی افتادن .
رفاه من که خیلی کم شده
ما که اصلا نمی گیم این طرح هایی که اینا دارند از خودشون در میکنند، فقط به نفع پولدارها و مسئولینه
و بقیه مردم حق زندگی ندارند.
فکر میکنم چند وقت دیگه میگن از در خونه بخواین بیاین بیرون باید پول بدید!
ایده جالبی برا پول در اوردن
این برا مردم آشکار شده که دلشون ن به حال آلودگی میسوزه ن به حال ترافیک
ظلم شاخ و دم که نداره
مردم را تحت فشار قرار ندهید
من نمیدونم اینام زن و بچه خودشونو 400 متر تا رسیدن به ایستگاه را میبرن ؟
به نظر من که صد مترم زیاده چه برسه به 400 متر
کلا شهرداری میگه هیشکی ماشین درنیاره بجز من که برا ماشینا نقشه میکشم
کلا چیزی مونده پولی نکرده باشید؟