سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج تحقیقات پزشکی در انگلیس نشان می‌دهد؛

بیشتر قانونگذاران انگلیس دچار مشکلات روانی هستند

نتایج تحقیقات یک روانپزشک در مرکز خدمات بهداشت ملی انگلیس نشان می‌دهد بیشتر قانونگذاران این کشور دچار مشکلات روانی هستند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، «اعضای محافظه‌کار پارلمان انگلیس و مجلس عوام این کشور از مشکلات روانی رنج می‌برند». این نتیجه تحقیقات یک روانپزشک مرکز خدمات بهداشت ملی انگلیس است.

«دن پولتر» روانپزشک مرکز خدمات بهداشت ملی انگلیس به تازگی نتیجه تحقیقات خود درباره بهداشت روانی اعضای حزب محافظه‌کار مجلس عوام انگلیس را منتشر کرده است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد بیشتر آن‌ها از مشکلات روانی رنج می‌برند و دچار بحران هستند.

پولتر در یک نظرسنجی از ۱۴۶ عضو مجلس عوام انگلیس و ۶۵۰ قانونگذار این کشور در خصوص سلامت روانی و وضعیت ذهنی آنها، پرسش‌هایی را مطرح کرده است که اظهارات و پاسخ‌های آن‌ها نشان می‌دهد بیشتر نمایندگان و اعضای پارلمان به خصوص از حزب محافظه‌کار بیش از بقیه از بحران روانی رنج می‌برند.

همچنین پس از تکمیل پرسشنامه مربوطه مشخص شد یک چهارم قانونگذاران انگلیسی ظاهرا از سلامت روانی برخوردار هستند.

در بخش دیگری از این تحقیق وضعیت روحی نمایندگان سیاسی مجلس و قانونگذاران با مدیران شرکت‌ها و کارکنانی که درآمد بالا دریافت می‌کنند، مقایسه شده است و نتیجه حاکی از آن است که بیشتر قانونگذاران یا همان نمایندگان مجلس در مقیاس پیشرفته‌ای احساس بی‌ارزش بودن، نارضایتی و افسردگی دارند. همچنین آن‌ها تمرکز پایین‌تری دارند و از بحران بی‌خوابی، مفید نبودن، ناتوانی در تصمیم گیری و فشار مستمر رنج می‌برند و در نهایت، فاقد اعتماد به نفس هستند. دور بودن از خانواده نیز سلامت روانی این افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

پولتر معتقد است صحبت نکردن درباره مشکلات و عدم مراجعه چهره‌های معروف سیاسی به روانپزشک، مهمترین عامل تشدید بیماری قانونگذاران انگلیسی است.

او همچنین با انتشار تصویری از مجلس عوام انگلیس، از آن به عنوان خطرناکترین محفل سیاسی [به واسطه بحران روانی نمایندگان آن] یاد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، نظرسنجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.