سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین نمایشگاه ساخت سرخس

همزمان با سال رونق تولید و با همکاری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی، نمایشگاه تولید داخل سرخس افتتاح شد.

سید مجید منبتی مدیر عامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان و شناسایی توانمندی‌های موجود اعم از خرد و توسعه یافته و توانمند سازی آن‌ها برپا شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۷۰ کارآفرین و افراد خلاق با حضور خود به معرفی محصولات، توانمندی‌ها و دستاورد‌هایی که موجب کارآفرینی می‌شود در سطح شهرستان پرداختند.

مدیر عامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد گفت: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه هر روز دو دوره آموزشی به صورت رایگان با عنوان نحوه کارآفرین شدن، توسعه کسب و کار، تجاری سازی، برند سازی، نحوه صادرات و ... توسط اساتید برجسته کشوری در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

منبتی افزود: تیم‌ها و کارآفرینان برجسته و نوآور این نمایشگاه تحت پوشش و حمایت مرکز رشد نوآوری پالایشگاه شهید هاشمی نژاد قرار خواهند گرفت که خدمات گسترده بسیاری را بصورت رایگان در یک‌بازه دو ساله دریافت می کنند.

این نمایشگاه تا تاریخ ۱۴ تیرماه و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محل نمایشگاه‌های دائمی مجتمع مسکونی شهید مهاجر شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دایر می‌باشد.

انتهای پیام//م. ه
 

برگزاری نمایشگاه تولید داخل سرخس

برچسب ها: صادرات ، وزارت نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.