وی افزود: طبیعتاً رقابت در چنین شرایطی برای ما سخت بود و باید در زمان دیگری آن را اکران میکردیم؛ چون پتانسیل فروش بیشتر از پانزده میلیارد تومان را داشت.
این کارگردان ادامه داد: از سویی دیگر، «دختر شیطان» انتخاب اول مخاطب نبود؛ چون از چهرههای شناخته شده زیادی به نسبت دیگر آثار بهرهمند نبود. به همین دلیل کف فروش افتاد و اکران ما به مشکل برخورد. البته که نباید از سانسهای نامناسب در ساعتهایی مانند 10 صبح و 13 ظهر گذر کرد. این نوع ناجوانمردی ها از سوی سینماهایی مانند آزادی سر زد که میتوانست با حمایت درست، ما را به جذب مخاطب و فروش بهتر برساند.
وی اضافه کرد: با نوع اکران «دختر شیطان» و عدم موفقیت مادی و معنوی در خصوص آن، تجربه بزرگی به دست آوردم. این فیلم را برای اکران در سینماهای هند ارسال کردیم.
محمدپور در خصوص آخرین وضعیت تولید «عاشقی در هانوی» هم اظهار کرد: بخشی از پیش تولید این فیلم در کشور ویتنام انجام میشود و پس از آن آبان ۹۸ فیلمبرداری را آغاز میکنیم.
انتهای پیام/
پرچم 80 میلیون ایرانی خوش غیرت بالا