سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی اسبق رئال به چین می رود

رافائل بنیتز سرمربی اسبق رئال مادرید و لیورپول به لیگ چین می رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل بنیتز سرمربی سابق تیم فوتبال نیوکاسل انگلیس و سرمربی اسبق تیم‌های فوتبال رئال مادرید،چلسی ، لیورپول و اینتر میلان قرار است پس از ترک نیوکاسل و خروج از لیگ جزیره به چین برود تا هدایت تیم فوتبال دالیان را بر عهده بگیرد.

بنیتز در سال‌های مربیگری حرفه‌ای اش در تیم‌های مخاتلفی حضور داشته است که از جمله آن می‌توان به سویا در سال ۲۰۰۳ اشاره کرد. او همراه با این تیم قهرمان لالیگا و یوفا شد و خودش را تثبیت کرد.

این سرمربی اسپانیایی پس از سویا به لیورپول رفت و با این تیم به قهرمانی جام اتحادیه، سوپر جام اروپا ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا رسید او همچنین دو فینال لیگ قهرمانان و ۲ حضور در نیمه نهایی را با این تجربه کرد و در سال ۲۰۰۹ هم نایب قهرمان لیگ جزیره شد. بنیتس همچنین در سال ۲۰۰۴ - ۲۰۰۵ به عنوان مربی برتر یوفا هم انتخاب شد.

او پس از کسب نتایج ضعیف در سال ۲۰۱۰ از لیورپول اخراج شد و به ترتیب هدایت تیم‌های اینتر میلان، چلسی و رئال مادرید را بر عهده گرفت، اما در هیچ کدام موفق نبود. بنیتز در سال ۲۰۱۶ و پس از اخراج از رئال هم به نیوکاسل رفت و توانست این تیم را با قهرمانی در چمپیونشیپ به لیگ جزیره بازگشت.

این سرمربی کهنه کار حالا قرار است در تجربه‌ای جدید به آسیا بیاید و هدایت دالیان چین را بر عهده بگیرد.


بیشتر بخوانید:

آرسن ونگر تیم پیدا کرد

ونگر در آستانه ورود به تهران!

یکی دیگر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران حذف شد

یوفا مارسی را تهدید کرد


انتهای پیام/ 

حضور سرمربی مطرح اسپانیایی در لیگ چین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.