سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به بیماران سرطانی این بار در قالب آش و کیک

سرپرست واحد مددکاری انجمن خیریه امید از برپایی بازارچه فروش غذا و شیرینی خانگی، برای تامین بخشی از هزینه‌های خرید آسانسور پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان این انجمن خبرداد.

ثریا احمدی  سرپرست واحد مددکاری انجمن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: بانوان داوطلب انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی آستین‌ها را بالا زدند تا با برپایی بازارچه فروش غذا وشیرینی خانگی در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این بازارچه برای تامین بخشی از هزینه‌ای ۱۹۰ میلیون تومانی آسانسور درمانگاه رادیوتراپی این انجمن برای بیماران مبتلا به سرطان است.

احمدی افزود: مرکز خرید دانشکده در ارومیه از ساعت ۶ عصر، محل عرضه انواع آش و کیک کدبانو‌های نیکوکار خواهد بود و مردم نوع دوست و نیکوکار شهرمان می‌توانند با خرید از این محصولات علاوه بر لذت بردن از دستپخت بانوان خوش ذوق در امر خدا پسندانه کمک به رفاه حال بیماران باشند.

وی در پایان نیز گفت: هیچ محدودیتی برای مشارکت بانوان خیر در بازارچه وجود ندارد و علاقمندان میتوانند روز پنچ شنبه با تحویل دادن نوعی از این محصولات به واحد داوطلبان انجمن امید را یاری کنند.
 
انتهای پیام/م
 

کمک به بیماران سرطانی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.