سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهر شهروندان یزدی همراه با کودکان مناطق سیل زده

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از اجرای پویش ملی، با مهر تا مهر، با هدف جمع آوری کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مهدی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: با توجه به اینکه برخی از استان‌های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند ، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز در صدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح ملی پویش "با مهر تا مهر" را داده است.

حسینی افزود: با شکل‌گیری فرآیند تامین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان هنوز مغفول مانده است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.

وی عنوان کرد: عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار این جمعیت قرار بدهند
این مقام مسئول ادامه داد: فروشگاه‌های پارسه، گل نرگس و چمران مشارکت کننده در این طرح مباشند که شهروندان و خیرین می‌توانند محصولات فرهنگی و اسباب بازی را با تخفیف ۲۰ الی ۳۰ درصد جهت کمک به کودکان سیل زده خریداری کرده و به جمعیت هلال احمر استان تحویل نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از هموطنانی که به این پویش پیوسته اند خاطرنشان کرد: تا کنون ۳۰۰ بسته لوازم تحریر شامل دفتر، مداد، مداد رنگی، پاک کن، تراش و همچنین ۵۰ مجموعه اسباب بازی از سوی مردم نیک اندیش و مهر ورز شهر یزد جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ غ

با مهر تا مهر پویشی برای تامین اقلام فرهنگی دانش آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.