سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه با اقلیم چهار فصل می تواند در تولیدات کشاورزی پیشرو باشد

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان با در اختیار قراردادن تسهیلات و امکانات در راستای احداث گلخانه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: پل ارتباطی کارشناسان پهنه با روستائیان باید ۲ سویه باشد، چرا که حضور مستمر مسئولان پهنه‌ها بذر امیدی است در دل تولیدکنندگان و بهره‌برداران روستایی و به کشاورزان این نوید را می‌دهد که در روز‌های سخت تولید با مراجعه کارشناسان پهنه و ارتباطشان با کشاورزان و دامداران مسائل و مشکلات تولید رفع و مسیر تولید به خوبی صورت می‌گیرد.

مهرابی در ادامه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها پرداخت و افزود: بدون تردید استان کرمانشاه با داشتن اقلیم‌های مختلف قادر خواهد بود محصول چهار فصل در بخش تولید کشاورزی و دامپروری پیشرو باشد.

وی از آموزش و ترویج به‌عنوان کلید توسعه یاد کرد وگفت: برای استفاده بهینه از آب و خاک و دیگر پتانسیل‌های موجود در منطقه، انتقال یافته‌های علمی را از اولویت برنامه‌های تولید بدانند و در کنار محققان در امر تولید و توسعه کشاورزی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای  پیام/ز

 

آموزش و ترویج به‌عنوان کلید توسعه کشاورزی است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.