سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد؛

پرداخت ۱۱۱۸ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان

اسماعیل غنیان گفت: بانوان با ۸۰ درصد، بیشترین سهم این تسهیلات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان بابیان اینکه سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی به استان سمنان ابلاغ‌شده بود، گفت : در این خصوص بیشترین متقاضی با ۸۵ درصد بانوان و ۱۵ درصد آقایان را تشکیل دادند.

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۱۸ مورد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان پرداخت‌شده است، افزود: از این مبلغ هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معادل ۸۰ درصد به بانوان و دو میلیارد و پنج میلیون تومان حدود ۲۰ درصد به آقایان پرداخت‌شده است.

غنیان بابیان اینکه از این تعداد تسهیلات مشاغل خانگی سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در شاهرود پرداخت شد، ابراز داشت: این مبلغ ۱۳۱.۵ درصد کل تسهیلات استانی را در بردارد که میزان استفاده از این تسهیلات به تعداد متقاضیان هر شهرستان بستگی خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از میزان تسهیلات اشتغال خانگی حدود ۵۶۹ میلیون تومان معادل ۵.۷ کل تسهیلات در میامی پرداخت‌شده است، تصریح کرد: به دلیل وجود پتانسیل مشاغل خانگی در دو شهر شاهرود و میامی عملکرد آن‌ها ازنظر جمعیت و فعالیت از شهر‌های دیگر استان مطلوب‌تر گزارش می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون تعداد چهار هزار و ۴۵۰ مجوز مستقل برای مشاغل خانگی صادرشده است، افزود: از این میزان یک هزار و ۵۰۰ مورد در شاهرود و ۱۲۶ مورد در میامی بوده است و همچنین در صدور مجوز‌های مستقل نیز از مجموع سی مجوز پنج مورد در شاهرود و یک مورد در میامی صادر شد.

اسماعیل غنیان همچنین بابیان اینکه در مدت کوتاه سال ۹۸ نیز ۱۰۰ مجوز مستقل مشاغل خانگی صادر شده است، ابراز داشت: از این تعداد ۳۶ مورد در شاهرود و ۱۱ مورد در میامی بوده است.

انتهای پیام/ح

پرداخت سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در شاهرود

برچسب ها: وزارت کار ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.