سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفته خراسان رضوی در دوبی/ افزایش صادارت غیر نفتی کشور با حضور در نمایشگاه های بین المللی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: هفته خراسان رضوی با محوریت معرفی کالا‌های ارزشمند و متنوع استان در اکسپوی دوبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست با مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به ظرفیت خراسان رضوی و توانمندی واحد‌های تولیدی استان، حضور و نقش آفرینی این واحد‌ها در نمایشگاه‌های بین المللی می‌تواند منجر به افزایش صادرات غیر نفتی کشور شود.


وی ادامه داد: وجود کالا‌های ارزشمند، متنوع و منحصر به فرد خراسان رضوی در گروه‌های کالایی صنعتی، معدنی وکشاورزی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی فرصت ارزشمندی برای عرضه این کالاهاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نمایشگاه توانمندی‌های خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی تهران هم برگزار می‌شود.

رسولیان افزود: در این نشست مقرر شد زمینه حضور واحد‌های توانمند خراسان رضوی در پاویون‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی با بهره گیری از مشوق‌ها و یارانه‌های نمایشگاهی از سوی شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

نمایشگاه جهانی "اکسپو" مجموعه نمایشگاه‌هایی است که هر پنج سال یک بار در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود.

اهمیت این نمایشگاه در جهان به اندازه‌ای است که امروزه اکسپو‌ها سومین رویداد مهم دنیا پس از مسابقات جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک به شمار می‌روند و نام "المپیک فرهنگ ملل" را برای آن برگزیده اند.
 
 
انتهای پیام //ف . ک
 

هفته خراسان رضوی در دوبی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.