سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به «دهه کرامت»

صداوسیمای مرکز قزوین در برنامه‌های خود نگاه ویژه‌ای به «دهه کرامت» خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در حوزه سیما برنامه‌های «صبح و زندگی» و «شب چراغ» بعنوان یکی از ارکان مهم برنامه‌های تلویزیونی این مرکز، موضوع دهه کرامت را در دستور کار قرار خواهد داد و برنامه‌های «سروش آسمانی»، «تا آسمان» و «پسته خندان» هم در این ایام با تهیه گزارش از حضور خدام امام رضا (ع) در قزوین، انعکاس جشن‌ها و مراسم‌های سطح شهر و پخش سخنرانی‌های مذهبی به موضوعات این دهه خواهند پرداخت.

سعید انبارلویی گفت: همچنین رادیو قزوین در دهه کرامت در برنامه «مستقیم آینده» لزوم آشنایی و بهره مندی از زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دوران نوجوانی را تبیین می‌کند و در برنامه «زندگی سلام» نیز علاوه بر اطلاع رسانی از برنامه‌ها و مراسم‌های دهه کرامت در استان، احادیثی از حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در برنامه قرائت می‌شود و گزارش‌هایی با موضوع سفر‌های زیارتی مردم به شهر‌های قم و مشهد روی آنتن میرود.

وی افزود: برنامه‌های رادیویی «کلبه مهر»، «در مسیر زندگی»، «تیک تاک»، «گلدونه ها»، «دیماج» و «روشنا» هم در ایام دهه کرامت رویکردی معطوف به این مناسبت دارد.

انبارلویی بیان داشت: حوزه خبر هم در قزوین و شهرستان‌ها پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

اعلام برنامه های شبکه قزوین در دهه کرامت 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.