سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا دو سال دیگر نیمی از پرچمداران هوآوی مدل‌های تاشو خواهند بود

یکی از مدیران هوآوی به تازگی در مصاحبه‌های اخیر خود اشاره کرده که تا دو سال دیگر پرچمداران تاشو این شرکت با قیمتی بسیار ارزان‌تر از میت ایکس به بازار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی مدل‌های تاشو گلکسی فولد و میت ایکس از طرف دو شرکت سامسونگو هوآوی، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده این نوع تلفن‌های همراه وجود داشت، برخی انتظار دارند که این مدل‌ها محبوبیت چندانی پیدا نکنند و به زودی منسوخ شوند و برخی‌ها نیز پیش‌بینی می‌کنند که تا چند سال آینده، مدل‌های تاشو به بخش اصلی بازار تلفن هوشمند تبدیل شود. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که با قدرت به دنبال گسترش تولید مدل‌های تاشو خواهد بود و حتی حاضر است نمایشگر‌های منعطف خود را به دیگر شرکت‌ها بفروشد. به تازگی محاصبه‌ای از مدیران ارشد هوآوی منتشر شده که نشان می‌دهد، این شرکت نیز همین هدف را دارد.

ریچارد یو، مدیر اجرایی بخش تجارت مشتریان هوآوی که به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که هوآوی برنامه گسترده و همه جانبه‌ای برای تولید مدل‌های تاشو در کوتاه مدت دارد و تا دوسال دیگر مدل‌های متنوعی از گوشی‌های تاشو این شرکت به بازار خواهد آمد.

به دلیل تازه بودن خط تولید مدل تاشو میت ایکس، در حال حاضر تمرکز اصلی هوآوی بر روری این مدل معطوف شده، عرضه میت ایکس در کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و موفقیت در فروش این مدل برای این شرکت چینی بسیار اهمیت دارد. البته میت ایکس با بیش از ۲ هزار یورو قیمت، مدلی گران محسوب می‌شود و خود هوآوی نیز به این موضوع اشاره داشته، اما برنامه این شرکت چینی آن است که در مدت کوتاه با تولید انبوه مدل‌های تاشو، قیمت این دسته از تلفن‌های هوشمند را به شدت پایین بیا‌ورد، به صورتی که تا ۲ سال دیگر قیمت پرچمداران تاشو هوآوی به اندازه مدل‌های معمولی این شرکت کاهش پیدا کند. در واقع هوآوی می‌خواهد در این مدت کوتاه قیمت مدل‌های تاشو را به حدود یک سوم هزینه فعلی برساند.

این کاهش هزینه به هوآوی کمک می‌کند تا تولید مدل‌های تاشو را افزایش دهد و سود بالایی از فروش این مدل‌ها به‌دست بیاورد. این شرکت برنامه دارد تا در سال ۲۰۲۱ نیمی از پرچمداران خود را به صورت تاشو و منعطف تولید کند که از نظر طراحی و اندازه می‌توانند گزینه‌های زیادی را برای خریداران به وجود بیاورد، پیش‌بینی می‌شود با افزایش تولید مدل‌های تاشو، نمایشگر این مدل‌ها در اندازه کوچک و بزرگ در دسترس باشد تا مشتریان بتوانند مدل مورد نیاز خود را راحت‌تر انتخاب و خریداری نمایند.

البته هوآوی قرار نیست تولید مدل‌های فعلی تلفن هوشمند را پایان دهد و به دلیل فراگیر بودن این مدل‌ها تولید آن‌ها تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت، اما می‌توان انتظار داشت که دهه ۲۰۲۰ میلادی، به صحنه جنگ شرکت‌های همچون سامسونگ و هوآوی برای تولید مدل‌های تاشو تبدیل شود.


بیشتر بخوانید:هوآوی P30 رکورد سرعت فروش پرچمداران این شرکت را شکست


انتهای پیام/

مدل‌های تاشو از هوآوی

برچسب ها: فناوری ، گوشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.