سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از یک ماه گمانه زنی؛

سرپرست جدید بخشداری بستان معرفی شد

در مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری دشت آزادگان و مسئولان اداری بخش بستان، سرپرست این بخش معرفی شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بعد از ظهر امروز، دوشنبه ۱۰ تیرماه در مراسمی با حضور حمید سیلاوی، سرپرست فرمانداری دشت آزادگان و مسئولان اداری بخش بستان، احمد هاشمی زاده، به عنوان سرپرست بخشداری بستان معرفی و از زحمات حبیب عفری مفرد، سرپرست پیشین این بخشداری تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم حمید سیلاوی، سرپرست فرمانداری شهرستان دشت آزادگان با تاکید بر اینکه کار کردن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای وظیفه و دین به شهدای انقلاب است از ایستادگی مردم و مسئولان در مقابله با سیلاب اخیر تقدیر کرد.

وی با اشاره به ایستادگی مردم ایران اسلامی در مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان به ویژه در دوران دفاع مقدس که منجر به تبلور ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلامی شد و امروز اثرات آن ایثارگری‌ها را در بحران‌های مختلف به ویژه در بحث سیلاب اخیر شاهد بودیم که این موضوع ناشی از مکتب اهل بیت (ع) و تعهد و ولایت مداری مردم و ارادت آن‌ها به انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه از زحمات حبیب عفری، سرپرست پیشین بخشداری بستان و همچنین پرسنل بخشداری بستان که توانستند در این چند روز بدون بخشدار امورات مختلف را مدیریت کنند تقدیر نمود.

سیلاوی گفت: بخش بستان به لحاظ مرزی بودن و وجود پایانه مرزی چذابه از موقعیت استراژیکی و سوق الجیشی و همچنین یک قطب اقتصادی دانست و بر برطرف کردن مشکلات مختلف آن تاکید کرد.

این مقام مسئول، با بیان مطالبی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در بحث مقابله با سیلاب اخیر بیان داشت: به منظور انجام مرحله ۴ بحران که مرحله بازسازی و بازتوانی است، در ۱۰ اولویت کار بزرگی در شهرستان دشت آزادگان صورت گرفت و در۱۲ روز، ۹۵ درصد سیل بندها و در یک ماه مشکلات ناشی از سیل را با همکاری دستگاه های دولتی استان کنترل و برطرف کنیم.

حمید سیلاوی تصریح کرد: که شهرستان دشت آزادگان دارای ۲۲۰ کیلومتر سیل بند که ۱۸ کیلومتر آن نیاز به ترمیم و بازسازی دارد که در این راستا با همکاری ۱۳ دستگاه دولتی با استفاده از ۲۷۰ دستگاه سنگین عملیات اجرایی ترمیم و بازسازی سیل بند‌ها را آغاز کرده ایم.

وی در این مراسم نیز از زیر کشت رفتن ۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان دشت آزادگان به زیر کشت برنج نیز اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم سید موسی موسوی و احمد جابری نصر دو عضو شورای اسلامی شهر بستان با بیان مشکلات مختلف بخش بستان و لزوم رسیدگی به آن‌ها خواستار تخصیص اعتبار لازم جهت احداث زیر ساخت‌های بارانداز بازاچه مرزی چذابه شدند.

همچنین احمد هاشمی زاده سرپرست جدید بخشداری بستان در این مراسم در سخنانی خواستار همکاری کلیه مسئولان و مردم در جهت برطرف کردن مشکلات این بخش شد.

شایان ذکر است؛ بخشداری بستان بعد از رفتن حبیب عفری، سرپرست پیشین این بخشداری به مدت بیش از یک ماه بدون بخشدار بوده است.

انتهای پیام/گ

انتخاب بخشدار جدید بستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.