سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آب رسانی به جوزم، دهج و دهستان خبر تا مهر انجام می شود

فرماندار شهربابک گفت: بخش اول پروژه‌ی بزرگ آب رسانی به شهر‌های جوزم، دهج و دهستان خبر تا مهر ماه سال جاری از شهربابک تا جوزم به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حاشیه بازدید فرماندار شهربابک و نماینده مردم از شهر‌های دهج، جوزم و دهستان خبر، سعید قائینی در جمع مردم و اعضای شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های این مناطق گفت: مسئولان باید توجه بیشتری به مشکلات مردم داشته باشند و با تمام توان نسبت به رفع مشکلات آن‌ها عمل نمایند.

وی با اشاره به مصوبات تصویب شده در سفر خود به مناطق جوزم، دهج و دهستان خبر افزود: مدیران باید طبق تاریخ تعیین شده نسبت به حل موضوع حوزه مربوطه خود عمل نموده و در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

فرماندار شهربابک پیگیری را رمز موفقیت یک مدیر مدبر، شجاع و ریسک پذیر دانست.

قائینی با اشاره به تخصیص اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی گفت: ادارات آب، برق، راه، جهاد کشاورزی و میراث‌فرهنگی پاشنه آشیل شهرستان بوده که باید توجه بیشتری به آن‌ها شود.

با دستور فرماندار و نماینده مردم شهربابک در بخش‌های راه، گاز، برق، آب و بخش‌های درمان و کشاورزی مصوبات جهت رفع مشکلات مردم مناطق تصویب و خواستار پیگیری جدی مسئولان نسبت به حل آن‌ها شدند.

فرماندار و نماینده شهربابک در ادامه سفر خود از چندین طرح اقتصاد مقاومتی از جمله کارگاه تولید لباس و تراش فیروزه شهر دهج و همچنین طرح‌های عمرانی آسفالت ۷ هزار متر معابر روستایی دهستان خبر بازدید نمودند.

سعید قائینی فرماندار شهربابک در پایان پس از بازدید از پروژه بزرگ خط انتقال آب شرب شهر‌های جوزم، دهج و دهستان خبر گفت: اعتبار کل پروژه بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان به طول ۸۰ کیلومتر می‌باشد که تا کنون ۶۰ کیلومتر از آن لوله گذاری شده است.

وی افزود: با بهره برداری کامل از این طرح چهار هزار نفر در مناطق جوزم، دهج و حومه از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

فرماندار شهربابک گفت: بخش اول پروژه‌ای بزرگ آب رسانی به شهر‌های جوزم، دهج و دهستان خبر تا مهر ماه سال جاری از شهربابک تا جوزم به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام /ی

انتقال آب به شهرهای جوزم و دهج در شهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.