سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

کودکان زنجانی می توانند تابستان شاد خود را در کانون پرورش فکری سپری کنند

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: کانون پرورش فکری امسال نیز همانند سال های گذشته با شعار تابستان شاد به استقبال اوقات فراغت رفته است و کودکان نیز می توانند اوقات خود را در این کانون سپری کنند.

محمد نقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانند سال‌های گذشته در تابستان ۹۸ برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای فعالیت‌های تابستانی کانون استان زنجان افزود: برنامه‌های کانون در فصل تابستان سال ۱۳۹۸ با عنوان تابستان شاد و با شعار افزایش مهارت‌های زندگی برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:در فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در سطح استان و در ده‌ها پایگاه فرهنگی و هنری شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان عزیز استان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌کنند.

صالحی هدف از برنامه ها‌ی غنی سازی اوقات فراغت تابستانی کانون استان را شناسایی و شکوفایی استعداد‌های فرهنگی، هنری و ادبی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش ذوق هنری و ادبی و افزایش توان فکری کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ سال بیان کرد.

وی در ادامه گفت در کانون استان انجمن‌های تخصصی فرهنگی و هنری و ادبی فعال شده از جمله این انجمن ها، انجمن ادبی، قصه گویی، نمایش، سرود و عکاسی می‌باشد که هدف از تشکیل این انجمن ها، ارتقای سطح توانمندی‌های اعضا و معرفی چهره‌های نوجوان و خلاق فرهنگی و هنری و ادبی، ایجاد روحیه کار جمعی و نگاه نقادی در نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دو سال گذشته از سوی ستاد ساماندهی اوقات فراغت جزو پرمخاطب‌ترین و بهینه سازترین و فعال‌ترین دستگاه‌ها در بین سازمان‌های دیگر شناخته شده است.


انتهای پیام /ک


تابستان شاد کودکان زنجانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.