سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر بهداشت؛

ساختمان شبکه بهداشت و درمان رودبار جنوب افتتاح شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ادامه سفر به جنوب استان کرمان، ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار جنوب را افتتاح کرد.

این ساختمان یکهزار و پنجاه متر مربع زیربنا دارد و برای احداث آن بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

نمکی در سفر به رودبار جنوب همچنین کلنگ احداث زایشگاه بیمارستان سید الشهدا این شهرستان را به زمین زد. این زایشگاه قرار است در ۴۷۰ متر مربع زیربنا و با ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک خانواده خیر مرحوم دکتر بابک جعفری احداث شود.

با حضور وزیر بهداشت همچنین کلنگ طرح توسعه اورژانس بیمارستان سیدالشهدای رودبار جنوب به زمین زده شد. این طرح در ۵۰۰ مترمربع زیربنا و با تخصیص اولیه هشتصد میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی احداث خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به جنوب استان کرمان، پیش از ظهر امروز، ده طرح بهداشتی و درمانی در کهنوج، مرکز درمان بستر فاریاب، و واحد مراقبت‌های ویژه بیمارستان منوجان را افتتاح کرد.

 نمکی همچنین کلنگ ده‌ها طرح بهداشتی و درمانی دیگر را در این شهرستان‌های محروم به زمین زد.

انتهای پیام/ی

افتتاح چند طرح بهداشتی در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.