سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

زمان اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ در هاله ای از ابهام است

اسماعیلی گفت:هنوز زمان دقیق برگزای جشنواره ادبی چهلچراغ مشخص نیست.

رضا اسماعیلی دبیر جشنواره ادبی چهلچراغ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جشنواره ادبی گفت: قرار شد اختتامیه اولین دوره جشنواره ادبی چهلچراغ پس از مراسم اختتامیه روز قلم پنجشنبه هفته جاری در باغ کتاب برگزار شود اما این موضوع متوقف شده و هنوز تاریخ دقیق برگزاری اختتامیه این جشنواره ادبی مشخص نیست.

وی افزود: در جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران که روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود درباره تاریخ دقیق برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ بحث خواهد شد و به طور قطع می توان گفت اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ تا یکی دو ماه آینده برگزار می شود.

گفتنی است جشنواره ادبی چهلچراغ جشنواره ای است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.قرار بود اختتامیه آن در بهمن یا اسفند ماه سال آینده برگزار شود اما زمان برگزاری این جشنواره ادبی تا کنون به تعویق افتاده است . چون نهاد های فرهنگی که به انجمن قلم قول مساعدت در زمینه برگزاری برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی از جمله جشنواره ادبی چهلچراغ داده بودند به وعده خود عمل نکردند در نتیجه این کار تنها اختتامیه جشنواره ادبی چهلچراغ است که انجمن قلم ایران فراخوان آن را صادر کرده بود اما با تاخیر برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، شعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.