سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها

آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها نشان می‌دهد منطقه ۵ تهران دارای بیشترین آمار ثبت نام کنندگان است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،، زمان ثبت نام نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها به مدت ۵ روز، تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

این خبر را علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد و گفت: به علت درخواست همکاران در مدیریت شهری و اعضا شورای شهر تهران زمان ثبت‌نام نامزد‌های شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها به مدت ۵ روز تمدید شد.

طبق آخرین آمار به دست آمده تا به امروز (دوشنبه ۱۰ تیرماه) ۴ هزار و ۴۰۰ و ۶۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورا یاری‌ها ثبت نام کردند که از این آمار ۹۰۲ نفر زنان و ۳ هزار ۵۶۴ نفر مردان هستند.

بر این اساس منطقه ۵ تهران با دارا بودن ۲۸ محله با آمار ثبت نامی ۴۳۳ نفر در صدر جدول آمار ثبت نام کنندگان پنجمین دوره انتخابات شوریاری‌ها قرار دارد و پس از آن منطقه ۱ تهران با ثبت نام ۳۰۹ نفر در ۲۵ محله در رتبه دوم قرار دارد.

در مقابل بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها منطق ه ۹ تهران با آمار ۸۴ نفر ثبت نامی قرار دارد که در قعر جدول ثبت نام کنندگان نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در بین مناطق پایتخت قرار دارد.


بیشتر بخوانید: درگیری‌های سیاسی از آسیب‌های شورایاری‌هاست 


در مقابل بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری‌ها منطقه ۹ تهران با آمار ۸۴ نفر ثبت نامی قرار دارد که در قعر جدول ثبت نام کنندگان نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در بین مناطق پایتخت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.