سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار نمودن کنکور در دشت آزادگان

فرماندار شهرستان دشت آزادگان بر همکاری تمامی دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش برای هر چه بهتر برگزار نمودن کنکور در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان دشت آزادگان و اعضای شورا با محوریت برگزاری کنکور ۹۸ و همچنین بررسی مشکلات فضا‌های آموزشی و بحث و گفتگو در خصوص بستر سازی مناسب جهت رشد و توسعه آموزش و پرورش برگزار شد.

حمید سیلاوی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش در این جلسه با تاکید بر مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه در نظام تعلیم و تربیت گفت: از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائل اجتماعی جامعه، توجه ویژه به مقوله آموزش و پرورش و جلب اعتماد عمومی برای مشارکت آحاد مردم و خیرین برای ارتقای سیستم آموزشی است.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت برگزاری کنکور سراسری به عنوان مهم‌ترین رویداد علمی کشور، بهترین کمک به داوطلبین کنکور را ایجاد فضای آرام در حوزه‌ها محل برگزاری کنکور دانست و بیان داشت: ما به عنوان متولیان برگزاری کنکور در شهرستان باید از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری این رویداد مهم علمی استفاده نمائیم.

سیلاوی در ادامه از آموزش حقوق شهروندی به عنوان عامل مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی یاد کرد و افزود: آموزش حقوق شهروندی در مدارس منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی مهارت‌های شهروندی در جهت استحکام قانون مداری و توسعه همه‌جانبه جوامع رو به پیشرفت است وبا ارائه اطلاعات و آگاهی در مورد مسائل اجتماعی به دانش آموزان رفتار‌های مسؤلانه را از نظر اجتماعی و اخلاقی به وجود می‌آورد.

در این جلسه نعیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان؛ گزارش مفصلی از اقدامات صورت گرفته در جهت برگزاری کنکور و آمادگی مدیریت آموزش و پرورش در جهت برگزاری این رویداد علمی ارائه و خواستار همکاری تمامی ادارات ذیربط در این خصوص شد.

انتهای پیام/گ

لزوم برنامه ریزی برای برگزاری کنکور ۹۸

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.