سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الاغ بداقبال قربانی تصادف در هند شد +فیلم

راننده خودرو پس از از دست دادن کنترل اتومبیل به گاری برخورد کرد و الاغ بداقبال را به دردسر انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در یکی از خیابان‌های هند توسط دوربین‌های نظارتی ضبط شده است، تصادفی را نشان می‌دهد که هم کمدی و خنده‌دار و هم تاسف‌برانگیز است.

این ویدئو نشان می‌دهد که راننده خودرو بدون توجه و با از دست دادن کنترل ماشین، با گاری که مقابلش قرار داشت برخورد می‌کند در این برخورد گاریچی نیز کنترلش را از دست می‌دهد و افسار الاغ را به گونه‌ای می‌کشد که حیوان بیچاره روی دو پا بین زمین و آسمان می‌ماند.

در این حادثه دو پای حیوان دچار آسیب‌دیدگی شد که راننده مقصر باید خسارت آن را تقبل کند در حالی که ماشین خودش نیز به علت برخورد شدید با گاری دچار خرابی شد.

انتهای پیام/

تصادفی در هند که الاغ در آن شرکت داشت

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
پاهای عقب الاغه خورد به اکسل گاریه و صدمه دید اگه خوب نشه الاغه دیگه بدرد نمیخوره و باس بکشنش و گوشتشو بفرستن کارخون های تولید پودر گوشت برا مرغداریا
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اینکه خوبه یه دفعه وسط پیچای لرستان یه خره که طناب پاره کرده بود اومد وسط جاده و اتوبوس خورد بهش و نزدیک بود چپ بشه و همه مون بریم ته دره جالب اینجا بود که دهها روستایی با بیل و کلنگ ریختن دور اتوبوس و خسارت الاغه رو میخواستن انگار نه انگار که الاغشون جون همه رو به خطر انداخته بود و به نظر اونا جون خرشون از جون ماها بمراتب مهمتر بوده