سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه‌های نشاط آور برای خانواده‌ها

معاون ورزش و تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه نشاط آور برای خانواده‌ها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناظریان معاون ورزش و تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در زمینه‌ی برنامه اوقات فراغت در مناطق مختلف شهرداری و با همکاری معاونان سازمان اظهار کرد: این برنامه‌ها در تمامی مناطق ۱۵ گانه شهرداری و در مکان‌های باز که امکان اجرا برای انواع رشته‌های ورزشی داشته باشد، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دیگر برنامه با محوریت ورزش و خانواده بیان کرد: هر هفته در یک منطقه و در بوستان‌ها و پارک‌ها ۱۰۰ برنامه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۱ شب اجرا می‌شود.

ناظریان در خصوص جزییات این برنامه ادامه داد: برای کودکان بازی‌های مختلف فکری، نوجوانان برنامه‌های ورزشی بومی و محلی وبرای خانواده‌ها سرگرمی‌های نشاط آور، اتوبوس مطالعه و سینما تدارک داده شده است.

معاون ورزش و تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری اولین برنامه در منطقه ۱۰ شهرداری و در حصه جنوبی گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه‌های مفید، در ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی خانواده‌های اصفهانی موثر باشیم.

انتهای پیام/م

 

اجرای برنامه‌های نشاط آور برای خانواده‌ها در مناطق مختلف شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.