سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایده‌های استارت آپی حوزه گردشگری سلامت اردبیل جذب می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از جذب ایده‌های استارت آپی حوزه گردشگری سلامت این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر گفت: با هدف توسعه گردشگری سلامت ایده های استارت آپی فعال در قالب اپلیکیشن های موبایل مورد استقبال است.

وی افزود: صاحبان ایده ها و نرم افزارهای فعال می توانند جهت همکاری به خانه گردشگری سلامت استان مراجعه کرده و ایده های خود را ارائه دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این ایده ها می توانند به منظور رونق گردشگری سلامت مورد استفاده قرار گرفته و در تقویت زیرساخت ها به کار گرفته شود.

فرشی تصریح کرد: با توجه به قابلیت های استان در حوزه گردشگری سلامت، خانه گردشگری سلامت راه اندازی شده و به دنبال تعامل و هم اندیشی با سایر نهادهای مرتبط با گردشگری سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگی وزارت امور خارجه، تشکیل کمیته مشورتی گردشگری سلامت و جذب  استارت آپ های حوزه گردشگری سلامت هستیم.

وی افزود: جذب و تعامل با سرمایه گذاران بخش گردشگری سلامت، برگزاری دوره های آموزشی در راستای گردشگری سلامت، برگزاری جلسات هم اندیشی با متخصصان و صاحب نظرات گردشگری سلامت، رسیدگی به امور اتباع منطقه قفقاز، رسیدگی به مسائل و مشکلات گردشگران سلامت اتباع آذری و برگزاری جلسات گردشگری سلامت  از دیگر اهداف راه اندازی خانه گردشگری سلامت است.

انتهای پیام/ع

راه اندازی خانه گردشگری سلامت در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.