سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع انتخابات رئیس هیئت تنیس استان سمنان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان سمنان بدون برگزیده شدن رئیس هیات به سه ماه آینده موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کامیار کیمیایی دبیر فدارسیون تنیس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن گفت:دفتر هیات های ورزشی به منظور افزایش تعامل و ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان باید در مرکز استان سمنان مستقر شود.

وی افزود: هم افزایی هیات های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان برای پیشبرد اهداف و افزایش کسب موفقیت ها ضروری است و منجر به توسعه رشته های ورزشی در استان می شود.

کیمیایی بیان کرد: طرح های در دست اجرا رشته تنیس، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ۲ زمین تنیس در شهرستان شاهرود، ۲ زمین تنیس در شهرستان گرمسار و چهار زمین تنیس در مجموعه چمران شهرستان سمنان در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به تنزل جایگاه ایران در تنیس آسیا گفت: دلیل نتیجه نگرفتن جوان سازی تیم بوده است.

دبیر فدارسیون تنیس کشور با بیان اینکه حریف‌های ایران نیز از کشور‌های سوریه و مالزی و بقیه کشور‌ها بسیار قدرتمند بوده اند افزود: تنیس در حال رشد بوده و با توجه به جوان سازی تیم روز‌های خوشی در انتظار تنیس کشور است.

کامیار کیمیایی اظهار داشت: تیم زیر ۱۲ سال ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته اند.

وی ابراز داشت: تنیس استان سمنان بسیار بی حاشیه بوده و قهرمانان زیادی در رده زیر ۱۴ و ۱۶ سال دارد و این نشان از تلاش‌ها در این استان است.

دبیر فدراسیون تنیس درپایان بیان کرد: : با توجه به وسعت و علاقه زیاد ورزشکاران سمنانی، نیاز است تا در استان سمنان از پتاسنیل‌های بخش خصوصی برای ایجاد زمین‌های تنیس استفاده شود.

در این مجمع ۳ نفر کاندید بوده که هر کدام در مورد مهمترین برنامه‌های خود مطالبی بیان کردند.

برگزاری دوره‌های آموزشی در مدارس، توسعه تنیس در ورزش‌های همگانی، توسعه تنیس در مدارس و سطح پایه و بکارگیری فضا‌های بلا استفاده در جهت توسعه تنیس استان از مهمترین برنامه‌های کاندیدا‌ها بود.

در پایان انتخابات به دور دوم کشیده شد و فعلا رئیس هیئت مشخص نشده است.

انتهای پیام / م

تیم زیر ۱۲ سال ایران به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.