سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن صنفی خانه مسافر‌های استان قم عنوان کرد؛

خانه مسافر غیرمجاز در قم ساماندهی می شود

حجت الاسلام عرب بافرانی گفت: حدود ۴۰۰ خانه مسافر بدون مجوز در استان وجود دارد که این خانه مسافر‌ها باید ساماندهی شوند و به آن‌ها مجوز داده شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عرب بافرانی رئیس انجمن صنفی خانه مسافر‌های استان قم با اشاره به لزوم توسعه خانه مسافر‌ها در استان قم عنوان کرد: این استان در زمینه خانه مسافر‌ها عقب است و در حالی که هفت هزار خانه مسافر مجوزدار در شهر مشهد وجود دارد، تعداد خانه مسافر‌های دارای مجوز در قم ۱۷۰ خانه مسافر است.

رئیس انجمن صنفی خانه مسافر‌های استان قم افزود: اگر درب خانه منازل در استان در قالب خانه مسافر به روی زائران باز نشود، هیچ گاه ظرفیت اقامتی بخش دولتی و هتل‌ها در استان قم جوابگوی نیاز اسکان زائرین نیست، عرضه و تقاضا این مساله را نشان می‌دهد و به همین دلیل خانه مسافر‌های غیرمجاز در استان پر از زائرین است.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ خانه مسافر بدون مجوز در شهر قم وجود دارد که این خانه مسافر‌ها باید ساماندهی شوند و به آن‌ها مجوز داده شود، باید این مسئله در جلسات مدیریت استان مورد تصویب قرار بگیرد چرا اکه صاحبان خانه مسافر‌های غیرمجاز در شهر قم تمایل به گرفتن مجوز دارند.

عرب بافرانی با اشاره به راه افزایش مدت زمان اقامت زائرین در استان قم تصریح کرد: برای اینکه قشر متوسط در این استان باقی بمانند، تنها راه گسترش خانه مسافر‌های ارزان قیمت دارای مجوز در قم است.

وی یادآورشد: هیچ گاه مسافر هتل نشین به خانه مسافر نمی‌رود و به همین دلیل با وجود خانه مسافر‌های زیاد در شهر مشهد، هتل‌های این شهر رونق دارند.

انتهای پیام/ح

وجود ۴۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در استان قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.