سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر رشید:

آماده تحمیل هزینه سنگین جنگ به متجاوزین هستیم/ آمریکا باید از تجاوز به عراق و افغانستان درس بگیرد

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: آماده تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز هستیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) صبح امروز (دوشنبه) در بازدید میدانی از یگان‌های نیروی دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) و در جمع فرماندهان، اظهار کرد: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دست‌آورد‌های آن در دوران دفاع مقدس را با همه وجود درک کرده است.

وی افزود: به همان اندازه که از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی، حکمت و دور اندیشی و با قدرت مراقبت خواهیم کرد، برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک است و به سرعت تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرلشکر رشید ادامه داد: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباه تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل ۷هزار میلیار دلار و ۷۰ هزار کشته و مجروح به این کشور‌ها شد و در محاسبات خود برای تصمیم گیری دچار اشتباه بدون بازگشت نشود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء تاکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه تردید در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرز‌های دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخ قوی و پشیمان کنده خواهند داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپاه ، سرلشکر رشید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.