سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش کمک‌های اولیه برای فرهنگیان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان برای نخستین بار دوره جامع آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات به معلمان در هرمزگان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان گفت:نخستین دوره آموزش جامع کمک‌های اولیه و امداد و نجات به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان در بندرعباس برگزار شد.
علی اعمی افزود: ۳۴۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و معلم دراین دوره کمک‌های اولیه و امداد و نجات شرکت کردند.

وی گفت: این دوره در پی امضا تفاهم نامه جمعیت هلال احمر با دانشگاه فرهنگیان در قالب ده کلاس ،به مدت سه روز و در مجموع  ۲۲ ساعت برگزار می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان بااشاره به ضرورت آموزش معلمان دراین زمینه گفت: این افراد پس از یادگیری کمک‌های اولیه و امداد و نجات، علاوه بر بکارگیری آن در مواقع لازم این آموزش‌ها را به دانش‌آموزان خود نیز منتقل کنند.

علی اعمی نقش آموزش امدادی و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر بلایا و حوادث به اقشار مختلف جامعه را یک ماموریت انسانی در کاهش آسیب و تلفات جانی و مالی، به خوبی آشکار و لازم دانست که جامعه باید به عنوان یک دغدغه اساسی به آن نگاه کند.

وی  گفت:زمانی كه فرد اطلاعات كافی در موقع بروز حوادث داشته باشد و حداقل مسایل ایمنی را آموزش دیده باشد به طور قطع در كاهش آسیب ها موثر خواهد بود.
انتهای پیام/ر

آموزش کمک‌های اولیه به معلمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.