سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۱ تیرماه؛

پایان زمان جذب اعتبارات عمرانی برای دستگاه‌های اجرایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: پایان زمان جذب اعتبارات عمرانی برای دستگاه‌های اجرایی تاریخ ۳۱ تیرماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: پایان زمان جذب اعتبارات عمرانی برای دستگاه‌های اجرایی تاریخ ۳۱ تیرماه است و با توجه به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان درگیر مساله سیلاب بودند، مسایلی در خصوص تمدید ۲ ماهه زمان جذب اعتبارات عمرانی مطرح شد.

وی افزود: با توجه به مسایل سیلاب ممکن است برخی از این دستگاه‌ها فرصت کافی برای جذب اعتبارات نداشته باشند و برای جذب بیشتر اعتبارات مساله تمدید زمان جذب اعتبارات عمرانی را تا ۳۱ شهریورماه مطرح کرده‌اند.

عبیات بیان داشت: برای جبران عقب‌افتادگی در جذب اعتبارات، استان به دنبال آن است تا با جا‌به‌جایی برخی از اولویت‌ها در درون دستگاه‌های اجرایی و همچنین جا‌به‌جایی میان دستگاهی بتوانیم اعتبارات باقی‌مانده را تا ۳۱ تیرماه جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال موافقت دولت با تمدید مدت زمان جذب اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی پایین بود، تصمیم گرفته شده تا با این اقدام نسبت به جذب اعتبارات عمرانی اقدام شود.

انتهای پیام/م

جذب اعتبارات عمرانی برای دستگاه‌های اجرایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۰ تير ۱۳۹۸
بودجه عمرانی = صفر