سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره‌ های تجوید و ترتیل قرآن کریم در پارک کودک همدان

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان از برگزاری دوره‌ های تجوید و ترتیل قرآن کریم در پارک کودک این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت‌الاسلام میلاد صالحی، مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان گفت: به همت هیئت جوانان رضوان‌الجواد و مؤسسه فروغ اندیشه، سلسله جلسات جوان و خانواده دینی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات به مدت ۵ هفته، در مسجد آیت الله بهبهانی واقع در باباطاهر اجرا می‌شود، گفت: سلسله جلسات «جوان و خانواده دینی»، هر چهارشنبه ساعت ۱۹ شب با حضور مدرس و کارشناس برجسته دینی برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان عنوان کرد: در این جلسات به مباحثی همچون جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ویژگی‌های جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ضرورت تشکیل و تحکیم خانواده، ارتباط جوانان با والدین و جامعه پرداخته می‌شود.

صالحی ادامه داد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و والدین آنان، پنجمین دوره جشنواره  کودکان و نوجوانان با همکاری مجموعه فرهنگی غنچه‌های بنی‌هاشم و موسسه فروغ اندیشه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این جشنواره تا پایان فصل تابستان ادامه دارد، افزود: این جشواره دارای برنامه‌های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و اردویی است.

مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این جشنواره برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم است، گفت: در راستای اجرای این طرح، دوره‌های تجوید و ترتیل قرآن کریم روز‌های دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۱۹ عصر، در محل پارک کودک، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.