سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز در مشهد

افتتاح ۱۱ پروژه فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در ۶ منطقه شهرداری مشهد انجام می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت:  ۱۱پروژه فضای سبز با اعتبار حدود ۸۹ میلیارد ریال در شش منطقه شهرداری مشهد تا پایان تیرماه امسال افتتاح می شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه اولویت مدیریت شهری، توزیع متوازن و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار می باشد، گفت: از۱۱پروژه قابل افتتاح، ۸پروژه مربوط به مناطق و محلات کم برخوردار می باشد که با افتتاح این پروژه ها، بیش از ۱۱.۵ هکتار، به فضای سبز شهر مشهد اضافه خواهد شد.

وی افزود: از این پروژه ها، دو پروژه در منطقه سه شامل مسیر ارزش و ورزش در ضلع شرقی بوستان بهار و پروژه فضای سبز آیلند میانی شهرک مهرگان به همراه احداث مخزن دویست مترمکعبی مجموعا با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال می باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری تصریح کرد: از این پروژه های قابل افتتاح، سه پروژه در منطقه شش و دو پروژه نیز در منطقه هفت می باشد، که از آن جمله می توان به پروژه احداث پارک اروند و پروژه فضای سبز بلوار بصیرت در منطقه شش و احداث فضای سبز خلج به مساحت  ۲۸.۰۰۰متر مربع و احداث فضای سبز نقیبی فرد در منطقه هفت، مجموعا با اعتبار حدود ۲۷ میلیارد ریال، اشاره کرد.

وی همچنین به بهره برداری از  پروژه چهار دیگر در مناطق ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ اشاره کرد و گفت: پروژه احداث پارک رستگاری و خادم الشریعه در منطقه ده، پروژه احداث و توسعه پارک خطی آموزگار دو تا هشت در منطقه یازده و پروژه احداث پارک خطی بزرگراه آیت الله رفسنجانی در منطقه دوازده از جمله این پروژه ها می باشد.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

توزیع متوازن و افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم برخوردار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.