سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایندگان فارس از پست این استان بازدید کردند

بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، طی بازدید از پست استان فارس به نقش بی‌بدیل آن در ترددهای مردم و کاستن از بار ترافیک شهری اشاره کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام پارسایی با حضور در جلسه شورای اداری پست استان با تاکید بر عرصه وسیع خدمات پست در کشور، افزود: پست در کاهش تردد های مردم و کاستن از بار ترافیک شهری نقش بی بدیلی دارد.

او همسو شدن شبکه پستی با نیازهای روز جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: موفقیت این شبکه در ایجاد و بروز خلاقیت ها و کار تیمی و همچنین داشتن نیروی انسانی متخصص است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی همچنین به سرعت بالای ارایه خدمات و سرویس ها در پست اشاره کرد و گفت: سایر سازمان های دولتی باید با واگذاری امور اجرایی خود به پست، روند ارایه خدمات به مردم را تسریع و تسهیل کنند.

دیگر نمایندگان مردم شیرار در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از بخش ها و قسمت‌های مختلف پست استان فارس، بستر شبکه پستی را محیطی امن و مطمئن برای ارایه انواع خدمات دانست.

مسعود رضایی از نامه رسان ها به عنوان قشری محبوب یاد کرد و گفت: با استفاده از این سرمایه های ارزشمند، می‌توان خدمات ارزنده‌ای را متناسب با نیاز روز مردم و کسب و کارها تعریف و ارائه کرد.

محسن مفتح سرپرست پست استان فارس نیز در جریان این بازدیدها به ارایه گزارشی از عملکرد پست استان پرداخت و خواستار استفاده از اختیارات قانونی نمایندگان در تخصیص و افزایش اعتبارات ملی و استانی در تکمیل پروژه های نیمه تمام پست استان فارس شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داود
۲۲:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
اگه ما شیرازی هستیم چیزی از نمایندگان شیراز در مجلس ندیدیم حتی اقای پارسایی که بیشترین رای شیراز را به خودش اختصاص داد ولی کاری بزرگ و شاخصی از این نماینده ندیدیم...