سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت قهرمان مسابقات وزنه برداری بانوان گیلان

رقابت‌های وزنه برداری بانوان گیلان با قهرمانی تیم رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهرداد ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: در این دوره از رقابت های یک روزه، حدود ۳۰ وزنه بردار بانوی گیلانی از شهرها و بخش های مختلف این استان حضور داشتند که در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان این رقابت ها که در سالن وزنه برداری جهان پهلوان محمود نامجو مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، تیم وزنه برداری بانوان رشت در مجموع با اقتدار و کسب ۱۴ مدال طلا، عنوان قهرمانی گیلان را به خود اختصاص داد.
ورزلدوست تصریح کرد: همچنین تیم وزنه برداری بانوان خمام با کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات گیلان را تصاحب کرد و تیم فومن با کسب پنج مدال نقره و دو مدال برنز مقام سوم رقابت های وزنه برداری قهرمانی بانوان استان گیلان را کسب کرد.
در پایان این رقابت ها که با حضور مسئولان هیات وزنه برداری استان گیلان و همچنین با حضور تماشاگران برگزار شد، به تیم های برتر این دوره از مسابقات ها حکم و جام قهرمانی و همچنن به نفرات برتر رقابت های وزنه برداری بانوان گیلان لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

انتهای پیام/آ

پایان رقابت های وزنه برداری بانوان در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.