سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ تیم به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت : با برنامه ریزی‌هایی که در کمیته والیبال ساحلی استان انجام شده تیم‌های پایه خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،ساحلی رضا رستمی مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت : پس از برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان کرمانشاه که زیر نظر کادر فنی تیم‌های استان انجام شد بهترین‌ها به اردوی ساحلی تیم‌های پایه استان دعوت شدند.

وی گفت : پس از جلسه کمیته فنی و با توجه به پتانسیل بالای این رشته ورزشی نوپا در استان کرمانشاه در جهت رشد والیبال ساحلی و حضور پر قدرت در المپیاد ستعداد‌های برتر تصمیم گرفته شد که ۲ تیم در رده سنی نونهالان و ۲ تیم در رده سنی نوجوانان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند.

وی با اشاره به مقام پنجمی المپیاد استعداد‌های برتر در سال گذشته افزود: در حال شناسایی و جذب بازیکنان مستعد در سطح استان هستیم و در همین راستا مربیان فعال خود را به دوره‌های آموزشی اعزام می‌کنیم.

رستمی در بخش دیگر از سخنانش اضافه کرد :با توجه به بازدیدی که از تیم‌های والیبال ساحلی در شهرستان گنبد داشتیم در جهت کسب دانش بیشتر والیبال ساحلی از ورزشکاران و مربیان این شهرستان دعوت به عمل آوردیم و به زودی شاهد حضور این عزیزان در شهرستان کرمانشاه خواهیم بود.

رستمی تصریح کرد :به حمایت‌های خوب مسوولین ورزش استان گفت؛ هیات والیبال استان قدم‌های موثری برای رشد این رشته ورزشی انجام داده و همچنین هیات والیبال شهرستان نیز جهت اعزام این ۴ تیم حمایت‌های مالی بسیار خوبی را انجام داده و با همین حمایت‌های خوب و با کمک مربیان پر تلاش والیبال ساحلی استان تیم‌های خوبی آماده اعزام به مسابقات هستند.

رستمی در مورد نتایج تیم‌های اعزامی گفت: هدف و برنامه کمیته والیبال ساحلی رشد و توسعه این رشته ورزشی المپیکی در استان است و قطعا در سال‌های نخست انتظار نتیجه نداریم، اما پیشرفت برای ما بسیار مهم است .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.