سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی برای گرفتن بازیکن به گرجستان می‌رود

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر برای جذب بازیکن به گرجستان می‌رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله ویسی در گفت‌وگو با برنامه نشان شبکه استانی صداوسیمای مرکز بوشهر، گفت: برای مذاکره و جذب دو بازیکن که از قبل بازی‌هایشان را زیر نظر داشته‌ام، راهی گرجستان خواهم شد.

وی افزود: با تمام توان و انگیزه کار خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین عملکرد را در لیگ برتر ارائه دهیم و معتقدم نام‌ها در زمین آنچنان کارساز نیستند بلکه این شادابی، انگیزه و تلاش بازیکنان است که می‌تواند تعیین کننده باشد و این موارد در بازیکنان ما وجود دارد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر از مردم بوشهر و هواداران هم خواست صبر و حوصله بیشتری داشته باشند و با حمایت‌های همیشگی خود به بازیکنان انگیزه دهند.

شاهین شهرداری و ذوب آهن دیدار می‌کنند

اردوی یک هفته‌ای سفیدپوشان بوشهری در بروجن از پنجشنبه ۱۳ تیر آغاز خواهد شد و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است

دوشنبه ۱۷ تیر تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر در اصفهان با هم دیدار کنند.

هنوز با حامی مالی به توافق نرسیده‌ایم

در همین حال سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه توافقی با حامیان مالی صورت نگرفته و هر حامی به شرایط باشگاه نزدیک باشد با نظر و تائید نهایی هیات مدیره توافق لازم انجام خواهد شد.

سعید مسیگر افزود: با هماهنگی مسئولان، مذاکرات با حامیان در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به جذب بازیکنان، بیان کرد: برخی از بازیکنان لیگ برتری موردنظر مبالغ پیشنهادی بسیار بالایی داشتند که در حد توان باشگاه نبود. از سوی دیگر قرارداد بازیکنان مدنظر کادر فنی که سال گذشته در تیم حضور داشتند تمدید شده و همچنین دو بازیکن مستعد بومی به نام‌های امین مشایخ و سلمان بحرانی را جذب کردیم و چند بازیکن سهمیه لیگ برتر نیز با نظر آقای ویسی در اردوی بروجن به تیم ملحق خواهند شد.

انتهای پیام/ک

خبرهای جدید از شاهین شهرداری بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.