سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری می شود

رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری برای اولین بار در استان در سه حوزه کرمانشاه ، اسلام آباد غرب و اورامانات برگزار می شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،آرش الماسی رییس هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری برای اولین بار در استان در سه حوزه کرمانشاه ، اسلام آباد غرب و اورامانات برگزار می شود.


وی بیان کرد :۲۹۵۰ عضو واجدالشرایط نظام پرستاری استان کرمانشاه می توانند از میان ۸۲ نامزد تایید صلاحیت شده ، نمایندگان خود را جهت عضویت در هیات مدیره انتخاب نمایند.


وی افزود:نامزدها از روز ۱۱ تیرماه تبلیغات خود را در فضاهای بیمارستانی و در مکان های تعیین شده آغاز کرده و تا ساعت ۲۴ نوزدهم تیرماه ادامه می دهند.


بازوند گفت:بیمارستانهای بخش غیر دانشگاهی و خصوصی نیز در این دوره از انتخابات مشارکت فعال دارند افراد می توانند هرگونه شکایت و اعتراض و یا گزارش تخلف را به هیات نظارت اعلام نمایند. این هیات در معاونت درمان دانشگاه و شبکه های بهداشت و درمان اسلام آباد غرب و ‌جوانرود مستقر است.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.