سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح مانا با هدف ارتقای توانمندی نوجوانان در استان ایلام

معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام از اجرای طرح مانا با هدف ارتقای توانمندی نوجوانان در استان ایلام خبر داد.

عزیزنیا معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : اجراي طرح مانا با هدف ارتقاي توانمندي هاي نوجوانان در زمينه شيوه هاي همياري اجتماعي براي پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و افزايش شناخت نسبت به مسائل و آسيبهاي اجتماعي نوجوانان در حال اجرا می باشد.

عزیزنیا اصلاح نگرش در جهت جمع گرایی و کارگروهی ، افزایش مهارت های کار گروهی و مشارکتی ،ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت نوجوانان برای تمرین, انجام فعالیت های مشارکتی ،ایجاد و توسعه شبکه روابط مشارکتی نوجوانان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گروه هدف در این طرح نوجوانان دختر و پسر در دامنه سنی ۱۸-۱۳ سال است گفت : تعداد ۲۸ گروه ۲۵ نفری از نوجوانان دختر و پسر استان ایلام در حال آموزش می باشند.

عزیزنیا با اشاره به اینکه محل اجرای طرح در محلات آسیب خیز کلیه شهرستان های استان توسط موسسات غیردولتی مردم نهاد و دارای مجوز از مراجع ذیصلاح قانونی بوده ,بیان کرد : ۱۴ پایگاه سلامت اجتماعی و جمعیت همیار سلامت روان اجتماعی تحت نظارت بهزیستی مجری اجرای این طرح می باشند.

وی ادامه داد : این طرح از اول تير ماه تا شروع شده و تا پايان شهريور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

اجرای طرح مانا در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.