سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم فوتبال هایپر شاهین‌شهر در پی جذب بازیکن

سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: دنبال جذب دو بازیکن تاثیرگذار از گیتی‌پسند هستیم و اگر نتوانیم برای بازی اول دو بازیکن جدید خود را در اختیار داشته باشیم، با مشکل روبه رو خواهیم شد.

سعید رستمی، سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به تلاش برای جذب  دو بازیکن از گیتی پسند  اظهار کرد: امروز روز آخر نقل و انتقالات است و احتمال اینکه نتوانیم آن دو بازیکن را در بازی اول به همراه داشته باشیم وجود دارد، اما ما تمام تلاشمان در این رابطه را انجام می‌دهیم، مذاکرات در این رابطه انجام‌شده ضمن اینکه سعی کردیم شاکله هایپر در سال قبل را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هفته گذشته یک اردوی تدارکاتی در شهر قم برگزار کردیم و با تیم‌های شهروند ساری و محمد سیما قم دیدار‌های دوستانه‌ای را برگزار کردیم ادامه داد: عبدیزدان به‌عنوان مربی بدنساز به مجموعه تیم اضافه شده است و ما از اوایل خردادماه تمرینات بدنسازی را شروع کرده‌ایم و از امروز تمرینات تخصصی برای دیدار با گیتی پسند را آغاز خواهیم کرد.


سرمربی تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر ادامه داد: بازیکنان در آمادگی خوبی بسر می‌برند، اما برای تقابل با گیتی پسند اسماعیلی و فیروز پور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت و این امر ما را با مشکل روبه رو خواهد کرد.

رستمی افزود: دریافت کارت بازی دو بازیکن جدیدی که از گیتی پسند به جمع ما پیوسته‌اند و مشکل کمبود بازیکن ما را حل خواهد کرد.

دو تیم گیتی پسند اصفهان و هایپر شاهین‌شهر باید روز جمعه (۱۴ تیرماه) در سالن پیروزی اصفهان در مقابل هم صف‌آرایی کنند تا شهرآورد فوتسالی اصفهان در همان هفته اول رقم بخورد.

انتهای پیام/ی
 


مصدومیت دو بازیکن تیم فوتسال هایپر شاهین شهر در دیدار با گیتی پسند

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.