سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان مطرح کرد؛

کاهش ۱۲ درصدی حریق در سمنان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شهرداری سمنان از کاهش ۱۲ درصدی حریق طی سه ماهه نخست سال ۹۸ در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سعید اسمعیل پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شهرداری سمنان از کاهش ۱۲ درصدی حریق طی سه ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به سه ماهه نخست سال قبل در این شهر خبر داد.
وی افزود : تنها شاخص هایی که در سال ۹۸ نسبت به سال قبل دارای رشد بود، حریق منزل مسکونی، فضای سبز و پارک ها بوده که خوشبختانه در سایر شاخص ها تقریباً کاهش چشم گیر حوادث آتش سوزی نسبت به سال قبل را شاهد هستیم.

آتش سوزی ۲۹ منزل مسکونی در سمنان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و امداد و نجات شهرداری سمنان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۹۷ تعداد ۲۶ منزل مسکونی در شهر سمنان آتش گرفتند که این میزان در مدت مشابه امسال به ۲۹ واحد افزایش یافته است، افزود: تعداد حریق مغازه های تجاری و مراکز صنعتی شهر سمنان در سه ماهه اول سال ۹۷ هشت مورد و در مدت مشابه سال ۹۸ نیز بدون تغییر هشت مورد بوده است.
مدیرعامل آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال قبل ۱۲ مورد آتش سوزی وسایل نقلیه در سمنان رخ داد که امسال این رقم به ۹ مورد کاهش یافته است، بیان داشت: یکی از عوامل کاهش حریق در وسایل نقلیه ارتقای سطح آگاهی‌های مردم، احتیاط بیشتر، استفاده از کپسول آتش نشانی و رعایت موارد ایمنی است.
وی همچنین از وقوع دو مورد حریق باربند حیوانات اهلی و دو مورد تابلوی ترانس برق در بهار ۹۸ خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته چهار مورد نشست گاز مایع و آتش سوزی، یک مورد حریق انسان و یک مورد حریق کانکس کارگاهی بوده‌ایم که در سال جاری این حوادث خوشبختانه رقم نخورده است.
اسمعیل پور با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال قبل ۵۲ مورد حریق معابر شامل سطل زباله، درخت و … در سمنان رخ داده که این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۳۶ مورد کاهش یافته است، بیان کرد: در مجموع سه ماهه اول سال ۹۷ و ۹۸ شاهد وقوع ۳۹ مورد حریق پارک ها و فضای سبز شهر سمنان بوده‌ایم که سهم بهار ۹۷ از این میزان ۱۸ مورد و بهار امسال ۲۱ مورد بوده است.
انتهای پیام / ر

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.