سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از بسته های اسپانسرینگ هیأت بدمینتون

طی مراسمی، هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند به عنوان اولین هیات ورزشی در خوزستان اقدام به طراحی و رونمایی از بسته های اسپانسرینگ کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمود نواصر رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند پیش از ظهر امروز یکشنبه در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه آبادان برگزار شد گفت: هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند تنها هیأت ورزشی در استان خوزستان است که تاکنون با سفیر کشور برزیل و سفیر کشور اندونزی در ایران دیدار کرده است.

وی با اعلام اینکه بدمینتون اروند شهرتی جهانی کسب کرده است، افزود: دیدار با نماینده عالی فرهنگی کشور لبنان و دیدار با نماینده عالی فرهنگی کشور سوریه و همچنین دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بصره کشور عراق فقط بخشی از فعالیت‌های هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند در حوزه دیپلماسی ورزشی است.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند با اشاره به توجه رسانه‌های کشوری به این هیأت، ادامه داد: طی ۹ ماهی که از تشکیل این هیئت سپری می‌شود بیش از ۵۰ خبر از هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند بر روی خبرگزاری‌های رسمی قرار گرفته است که این آمار به غیر از خبرهای صدا و سیما، روزنامه‌ها و سایر پایگاه‌های خبری است و نشان می‌دهد که این هیأت در کانون توجه ویژه رسانه‌های کشوری قرار دارد.

نواصر، برگزاری مسابقات متعدد را یکی دیگر از نقاط قوت این هیأت قلمداد کرد و گفت: بدمینتون اروند در حوزه برگزاری مسابقات، در سطح استان خوزستان رکورددار است و مدیران این هیأت افرادی اجرایی هستند که خود این موضوع باعث فعالیت فرا انتظار این هیئت شده است.

وی با اشاره به درخواست‌های متعدد به منظور حمایت مالی از بدمینتون اروند، افزود: با توجه به اینکه این هیأت در کانون توجه‌ها قرار دارد همین امر باعث شده تا بخش خصوصی برای معرفی بهتر فعالیت‌ها و یا برند خود از این ظرفیت عظیم و ویژه استفاده کند.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند ادامه داد: توان مالی بخش خصوصی متغیر است و به عنوان مثال ممکن است توان مالی یک بخش ۱ میلیون تومان باشد و یک بخش دیگر ۳ میلیارد تومان که برای همه علاقمندان که قصد دارند در قالب حمایت کننده مالی در کنار ما باشند راهکار و همچنین بسته‌های متناسب با توان مالی آنها را آماده کرده‌ایم؛ همچنین برای ادارات و یا سایر بخش‌های دولتی، بسته‌های متناسب با ظرفیت آنها را تدوین کرده‌ایم.

نواصر با تاکید بر اینکه فرصت‌های اسپانسرینگ بدمینتون اروند ویژه و استثنایی است، افزود: تا قبل از تدوین بسته های اسپانسرینگ هیئت بدمینتون منطقه آزاد اروند، اسپانسرهایی در کنار این هیأت قرار گرفتند و همه آنها از شرایط موجود ابراز رضایتمندی کردند و به معرفی بهتر برند خود از این طریق اذعان کردند.

وی در خصوص قالب‌های پکیج اسپانسرینگ گفت: طراحی و تدوین بسته‌های اسپانسرینگ هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند ۸ ماه زمان برد و بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته اسپانسرینگ موفق جهانی مورد برسی و کارشناسی قرار گرفت،از چند متخصص بازاریابی ورزشی در سطح کشور مشاوره اخذ شد و سر انجام کارگروه ویژه تدوین بسته‌های حمایت کننده مالی هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند، این بسته ها را آماده کرد.

رئیس هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد: این بسته ها با آخرین روش‌های روز بازاریابی ورزشی جهانی تدوین شده و نوین، علمی، برنامه محور، کارآمد و اقتصادی است و به گونه‌ای طراحی شده که بخش‌های خصوصی و دولتی علاقمند به اسپانسری برای بدمینتون اروند، حتماً به اهداف خود برسند که در واقع نقطه قوت این بستهها است.

نواصر افزود: بسیاری از رستوران‌ها و یا واحدهای صنفی مربوط به غذا اعلام کردند که به جای پرداخت هزینه اسپانسرینگ، به عنوان مثال می‌توانند ۸۰۰ پُرس غذا طی مدت زمان مشخص (توافقی) ارائه دهند، که در این پکیج‌ها برای این صنوف نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برای اخذ هرگونه مشاوره و همچنین عقد قرارداد اسپانسرینگ، شماره تماس «۰۹۱۹۹۵۳۹۰۱۳»، «۰۹۱۶۳۳۱۹۰۷۳» و همچنین پست الکترونیک «arvandbn@gmail.com» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

طراحی و رونمایی از بسته های اسپانسرینگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.