سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جانشین فرمانده ناجا به پخش کلیپ‌های خلاف شرع در فضای مجازی/ کشف حجاب در حریم عمومی جرم است

جانشین فرمانده ناجا در واکنش ‌به پخش کلیپ‌های خلاف شرع در فضای مجازی گفت: با متخلفان بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار ایوب سلیمانی  جانشین فرماندهی ناجا در آیین تودیع و معارفه فرماندهان پیشین و جدید نیروی انتظامی استان سمنان اظهار کرد: تحقیقات علمی و دانشگاهی نشان می‌دهد که ۹۰ درصد مردم به حجاب و پوشش اسلامی اعتقاد دارند.

وی با بیان اینکه نگاه مردم به حجاب تفاوت‌هایی دارد افزود: این تحقیقات نشان می‌دهد که ۴۰ درصد به حجاب شرعی و حدود ۵۰ درصد به حجاب عرفی اعتقاد دارند.

جانشین فرماندهی ناجا ادامه داد: پلیس در بحث حجاب در پی آنهایی است هتاک بوده و با برنامه قبلی و عامدانه ارزش‌های مردم را به تمسخر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پلیس با این دست هنجارشکنان ملاطفت نخواهد داشت خاطرنشان کرد: از نظر نیروی انتظامی این دسته از هنجارشکنان چند درصد جزیی بیشتر نیستند و پلیس در برخورد با آنها نیز قاطع عمل می‌کند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه کشف حجاب جرم محسوب می‌شود اضافه کرد: پلیس با این دسته از هنجارشکنان همچون دختران انقلاب و یا چهارشنبه‌های سفید و گروه‌های جدیدی که روز به روز با پشتیبانی دشمنان به دنبال فعالیت خود هستند مسامحه نخواهد کرد.

وی  افزود: پلیس در صورتی که نیاز باشد دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی نیز برای اینگونه افراد برگزار می‌کند، اما چنانچه بر هنجارشکنی خود اصرار داشته باشند آنها را به محاکم قضایی معرفی و با آن‌ها برابر مقررات برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنانی که با پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی، ارزش‌های جامعه را به سخره گرفته اند به شدت برخورد نموده و اجازه‌ی بی بند و باری و هنجار شکنی را به کسی نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/ ب

صحبت های جانشین فرمانده ناجا  درباره کشف حجاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.