سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

حفظ امنیت انقلاب در درجه نخست اهمیت است

امام جمعه مشهد مقدس گفت: علاوه بر حفظ امنیت کشور، حفظ امنیت انقلاب و ارزش‌ها در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با فرماندهان مرزبانی کشور گفت: علاوه بر حفظ امنیت کشور، سرزمین، جان و مال مردم، حفظ امنیت انقلاب و ارزش‌ها در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

وی افزود: مرزبانی فقط حفاظت از چند وجب خاک، کوه، دشت و جمعیت خاص در برابر تهاجم نیست بلکه مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی نظام و انقلاب است و فرماندهان مرزبانی نقش مهمی در این زمینه دارند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با هر توطئه و فتنه‌ای اقتدار نظام را درهم بشکند گفت: برای حفظ این اقتدار، مرزبانی بسیار اهمیت دارد و فرماندهان این نیرو در صف مقدم خط دفاعی هستند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکا می‌خواهد هیمنه انقلاب و صلابت نظام و رهبری را از بین ببرد و انقلاب راکد و ایستا بماند و نابود شود، زیرا توسعه انقلاب همه منطقه را به عنوان جریان ضد استکباری در می‌آورد.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن به دنبال فروپاشی و نابودی نظام است؛ همچنین شخص رهبری، هدف همه توطئه‌ها و فتنه‌ها است بنابراین اگر رهبری صدمه بخورد به دنبال آن نظام و انقلاب منهدم می‌شود.

وی با بیان اینکه موقعیت اقتدار کشور ما در دنیا با گذشته متفاوت است و امروز قوی‌تر و مقتدرتر هستیم ادامه داد: دشمن با همه قدرت نظامی و استکباری خود تحقیر شده و هیچ نقطه کره زمین نیست که پرچم آمریکا در آن به آتش کشیده نشود، بنابراین این دشمن برای حفظ سیادت خود با همه قدرت می‌خواهد انقلاب اسلامی را در هم بکوبد.

امام جمعه مشهد با اشاره به نقش مرزبانی در مبارزه با مواد مخدر نیز افزود: مواد مخدر ابزار قوی دشمن در بر هم زدن امنیت نسل ما و ارزش‌های انقلاب است و در مبارزه با مواد مخدر باید نیمه پر لیوان را ببینیم، زیرا اگر دستگاه‌ها قوی و نیرومند ما در حوزه امنیتی و انتظامی نبودند وضعیت اعتیاد بسیار اسفناک می‌شد.

وی ادامه داد: آنچه مهم است تهاجم سخت و نرم و نفوذ از طریق مرز‌ها به داخل است که بصیرت، بیداری و هوشیاری فرماندهان در فتنه و جنگ نرم باعث شد دشمن نتواند نفوذ کند.

سردار سرتیپ قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: با وجود همه تهدید‌هایی که در اطراف کشور وجود دارد، امنیت و تاثیر گذاری ایران بر دیگر کشور‌ها بی بدیل است.

وی افزود: نقش مرزبانی نیروی انتظامی در برقراری امنیت بارز است و تاکنون فتنه‌های مختلف در اطراف مرز‌ها مقتدرانه پاسخ داده شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده و از رهبر معظم انقلاب نیز تاییدیه گرفته ایم و در راستای ارتقای مدیریت در مرز‌ها سازمان و ساختار مرزبانی بزرگ ایجاد می‌شود.

در این مراسم از ۲ نفر از خانواده شهدای مرزبانی نیروی انتظامی قدردانی شد.

انتهای پیام//ز.‌ی


دیدار آیت الله علم الهدی با فرماندهان مرزبانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.